Hej Alla!!

Ja idag var dagen D!
Min dotter bröt ihop redan när vi kom innanför dörren.......
Min bror likaså!..........
En tuff dag jag hade mitt i natt grät nästan hela natten inför idag, men det gick bra det är nästan tömt det är lite kvar köket och vardagsrummet och sedan förråden men dem behöver vi inte ta förrän om ett år ca.

Jag tror att alla blev nöjda med det dem tog med sig men ändå är det så himla mycket kvar vad / var ska vi göra av det? Jag förstår inte vad vi ska göra av allting, jag ttror att jag ska ringa en sån som köper upp dödsboenden eller något liknande.

Sen är det ju inte bara det jag har fortfarande inte fått papper från överförmyndarnämnden vilken himla lång tid det tar med det då?
Mamma har ju räkningar som ska betalas och en del saker behövs det en namn underskrift på och jag får ju inte ännu göra det. Känns som om jag sitter lite i en rävsax.
Ja ja jag är glad att allt gick bra idag i alla fall.

Nu ska jag sova för jag ska på vatten gympa i morgon bitti
sov gott alla vi hörs snart igen

1 kommentarer

Maj

28 Oct 2011 08:07

Ring till Tingsrätten och skynda på dem. Det är ofta där som flaskhalsen ligger.

Lycka till med vattengympan.

Kommentera

Publiceras ej