Hej på Er!
Torsdag igen!!
Tiden går så himla himla fort i dag är det bara 4 veckor kvar till vi åker nu är det verkligen ned räkning.......
Sen blir det verkligen varmt och skönt, sand mellan tårna, sol på kroppen och havet,  så varmt och skönt
Åååhh vad vi längtar här hemma nu!!

I dag ska jag träffa en ny tjej som jag kanske ska hjälpa i vardagen, det ska bli jätte spännande.
Jag har två tjejer redan som är jätte fina och det känns verkligen jätte bra att träffa dem och finnas för dem.
En av mina tjejer trivs jag väldigt bra med och jag ser att hon också. Hon har verkligen förändrats under tiden vi träffats. Hon har börjat våga göra saker på egen hand och hennes ögon lyser när vi träffas det känns verkligen toppen.
Vi brukar ta en fika och prommenera tillsammans och ibland kan vi sola solarium det tycker hon är jätte mysigt.
Så i dag blir det spännande om hon och jag klickar och om hon vill träffa mig!
Så jag kommer tillbaka ha en skön dag

1 kommentarer

Maria

09 Mar 2012 20:48

Hej, Marina!



Det går säkert bra med den nya tjejen oxå! Passa på och njut av vår solen....helt underbart kan det tydligen bli till helgen.

Förstår att ni längtar till Thailand och ledighet-det kan du verkligen behöva efter allt som varit! Kram

Kommentera

Publiceras ej