Hej Alla!

Jag måste berätta något roligt!

När vi var på Lucia middag i måndags träffade jag enhetschefen på Graninge, hon berättade att det var Någon som läst min blogg och tyckt att detta boende lät som ett bra boende och ville söka plats till en anhörig!
TOPPEN!!
Jag har uppfyllt mitt mål !!
Jippi

Jag blir jätte glad att Ni som läser tolkar det jag skriver som positivt, för det är det verkligen, min mamma mår
Toppen här på Graninge,
Dem är underbara personalen, för mig känns detta som ett bra beslut för att det är så viktigt att vi trivs med våra föräldrar eller män, fruar eller överhuvudtaget den anhöriga.

Så jag tackar Dig som känt av denna trygghet
Ett mcket speciellt TACK! till Dig <3

<med tanke på hur det blåser om Carema Care just nu så känns det ju ännu bättre för
Graninge är inte ett boende som dem pratar om det är JÄTTE BRA.

Så än en gång Alla ha en jätte bra dag



Graninge Gruppboende Huddinge

Kommentera

Publiceras ej