Ja hopp då var det dags igen för möte på Graninge
I dag träffade jag mammas nya kontakt person, hon är bra jag känner att jag tycker om henne
Det känns som om det blivit lite bättre på sista tiden faktiskt efter förra mötet vi hade så har mamma kommit iväg på lite utflykter vilket jag har eftersträvat. Ibland är det bra att byta arbetsmiljö eller arbetsplats. Jag tyckte om mammas förra också, jag var ju lite orolig över att den nya skulle vara annorlunda, vilken tur att det inte blev så

I dag frågade jag mamma hur många barn hon har och vad hennes namn är och vad våra namn är! Hon förstod inte mina frågor! Hon svarade inte mig hon tittade på mig helt förvirrad bara!!
Ja fy vad det gått fort sista tiden, hon har börjat viska när hon pratar och hon brister ut i skratt från ingenstans eller står och pratar med fönstret bara!
Stackars mamma
Jag lider verkligen av detta fy f....n vad jag tycker att det är jobbigt

Jag känner mig så himla elek men jag tycker verkligen att hon inte har ett värdigt liv!! Trots att hon inte är olycklig på något sett eller verkar inte vara det i alla fall.

Hon lever i en egen liten värld

Kommentera

Publiceras ej