6 kommentarer

Biggan

01 Sep 2011 04:55

HURRA för dig vad du kämpat bra! Två nyhetssändningar såg jag + AB. Grattis till att din mamma äntligen får ett boende.

Inte klokt att man ska behöva gå till media i en så här absurd situation.

Om lagen ska tillämpas så som den där chefen sa, då skulle många med denna sjukdom inte få någon hjälp alls, eftersom de ofta tackar nej - billigt och bra för kommunbudgeten.

Malin (kusin)

01 Sep 2011 05:57

DU ÄR BÄST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Love you kussen

Fia

01 Sep 2011 08:35

Jag beundrar din kämparglöd som du verkligen visar.

Jag hoppas för din Mammas skull att kommunen kan börja tänka. Jag blir sååååå upprörd och förbannad när jag läser din blogg och Artikeln i tidningen igår.

Jag hoppas verkligen att detta skall få dem att vakna och se att din mamma förtjänar omvårdnad och kärlek!!!

Stort lycka till och kämpa på, förr eller senare får du resultat.

Fia

01 Sep 2011 11:47

Grattis!!! Såg precis i tidningen att ni fått rätt!!! Va skönt för er alla.

penny

01 Sep 2011 16:31

Vad duktig du är och bra kämpat!!!!!!

Skönt att du börjar få rätt så alla kan få lugn snart.



Stor kram

Penny

Åsa

01 Sep 2011 21:58

Åh vad kul vännen att Lillian får boende på Graninge! Din otroliga och beundransvärda kamp har äntligen gett resultat! Tråkigt bara att du var tvungen att strida så hårt för att Lillian ska få bästa vård! Hoppas du kan få lite mer lugn i din tillvaro nu, trots den svåra situation du och familjen fortfarande går igenom. Tänker på dig :-) krama Lillian och familjen från mig, Åsa

Kommentera

Publiceras ej