Hej på er Alla
 
Ja det blev inte riktigt som jag trodde i dag!
Jag har tagit det jätte lugnt i dag och tittat på film bla.
 
Tusen tusen tack för Erafina kommentarer!
Ni är helt fantastisdka med Era livs berättelser.
Ja det är många människor som har det tufft i dag! Inte bara vi så klart.
 
Mina syskon kommer i veckan och ska stanna några dagar det blir mysigt faktiskt.
Vi ska ta oss till mamma på onsdag, dem har inte träffat mamma på ett helt år!
Min bror är ganska orolig för att träffa mamma han är rädd att han ska behöva byta blöja eller nåt!
Det är ju inte så vanligt att man gör det på sina föräldrar....
 
jag ska försöka ta mig till mamma i morgon faktiskt ta en lång promenad...
Jag berättar vidare senare hur det varit!
Ha en skön söndag
 
varm kram på er
 
 

1 kommentarer

mariab

13 Aug 2012 08:49

Så glad jag blir Marina när dina syskon kommer!!! Tänker på hur sammansvetsade vi syskon blev runt mamma. Allra helst syrran och jag-det var skönt. Inte för att vi var osams eller något sådant innan men vi blev riktigt tighta igen.....Det kommer nog att sitta i resten av livet....Nu har vi börjat skapa våra nya sätt att umgås där mamma inte är navet i allt....underligt men det kommer att gå!!

Kommentera

Publiceras ej