Fortfarande sjuk jag blir tokig det verkar som om jag fått samma förkylning igen.....

Tack mina fina läsare för kommentarerna det styrker mig verkligen när ni skriver ;)
Jag fick tag i kuratorn på Huddinge hon ska hjälpa mig så i morgon ska jag ringa Botkyrka kommun och be om längre tid för överklagan. Hon tyckte också att vi skulle överklaga även beslutet om mammas avgift på omsorgen skulle hon hjälpa mig med ÄNTLIGEN!!!!
Så skönt vi ska träffas snart och gå igenom allt i pappersväg toppen tycker jag.

Jag kommer tillbaka och berättar mer efter det mötet.

Än en gång tack för att Ni finns

2 kommentarer

Micke i Sundsvall

29 Feb 2012 09:26

Hej igen!

Hoppas du börjar att piggna till. Kom på att jag måste fråga om en sak. Har inte kommunen där du bor en demenssköterska? Det har vi här i Sundsvall o hon hjälpte mig väldigt mycket i början av min sambos sjukdom.

Men med tiden så har jag tyvärr lärt mig själv hur det funkar både på kommunen o F-kassan som har hand om assistansen.

Du har ju min mail så om du vill fråga om nåt så är det bara att skriva.

Krya på dig/ Micke

Maria

29 Feb 2012 11:15

Hej!

Skönt att känna att något händer. Be om att få en skriftlig bekräftelse på er förlängning av överklagningstiden-det om något har jag lärt mig...Ha papper på allt!!! Tyvärr så har det blivit så att de som är sjuka måste ha någon som orkar kämpa med allt o sen vara helt klara på vem man pratade med och exakt när......Vi lärde oss det efter ett tag och när vi nu ser alla papper så står det exakt när vi pratade med någon, vad den hette och vad vi bestämde.....Hoppas det går bra o smidigt för er! Kram

Kommentera

Publiceras ej