Hej alla!

Glad påsk på er!
Vilket underbart väder ;) 
Solen skiner och det känns att nu ska det verkligen bli vår. Jag skulle så gärna velat gå in till Kungsträdgården för att titta på alla underbara träd ( visst är det Alm? )
I dag åker vi på vår årliga resa, så underbart att få komma  väg till värmen och brorsan så klart 

Nu ska jag visa bilderna på mammas nya rum. Det blev så fint och stort ;)
Nu har hon som två rum 
Ett sovrum och ett vardagsrum 
Så vi körde dit möbler som vi fick tömma hemifrån. Vilken tur att vi hade extra för vi gjorde ju bort alls mammas möbler i höstas
Men nu är det fint och A är em underbar människa som finns för mamma tack och lov för henne <3 

I går var mamma och barnen hemma och käkade middag, jag mörker att mamma trivs hemma hon pysslar och fixar hela tiden, torkar, plockar lite, sitter en stund vi bordet och framför allt hon är glad hon skrattar mycket 
Hon älskar att kela med hundarna hon satt med Maja ( Josephines valp ) hon klappar och pussar och myser Jag tror att det ger mycket för henne 

Peter lämnade mamma tillbaka 
vid kl 21 
Det blev många timmar tillsammans, det känns skönt så man boostar lite innan vi åker det blir ju några veckor vi är borta och jag vet inte om någon besöker mamma när jag är borta 

Så hör kommer lite bilder 

Ha det jätte bra vi hörs snart igen 



Vardagsrummet 


Sovrummet och lilla mamma 
#alzheimer,

1 kommentarer

Ann-Marie Lenngren

04 Nov 2014 23:37

Oj,oj, vilken otrolig skillnad på boende! Så fint du gjort till henne, vilken tur, att " Lillan" har en dotter som dej. Kram gulliga Marina. Anne.

Kommentera

Publiceras ej