Hej Alla!

Nu ska jag åka och ta en fika hoppas att hon mår bra idag.
Ska släpa med mig 2 kartonger med målar färger och papper hoppas dem har någon nytta av det. Mamma har varit riktigt duktig på att måla i både akvarell och dekor målning, det skulle vara roligt om hon kunde sitta med någon och få igång den gnistan igen..........
Fast kanske förväntar jag mig för mycket.

Hej igen!
Nu har jag kommit hem från mamma det var sååå himla mysigt att träffa henne idag lugnt och fint. Vi satt och tittade i ett foto album mamma gjort för länge sedan och hon skrattade och tyckte det var roligt.
Hon funderar mycketdet märker jag och försöker komma ihåg saker men hon har det inte lätt.
Men jag tror inte att hon lider av det längre det är bara vi som gör det nu.
Min dotter ringde och hon fick prata med mamma en stund men det är stört omöjligt att få något sammanhang!:(
Hon ville gärna följa med mig hem när jag skulle åka men personalen fick hjälpa till.

Skönt att se att mamma inte mår lika dåligt som vi syskon..........




Kommentera

Publiceras ej