Hej Alla!
Igår var vi ooch tömde mammas lägenhet nu är den nästan helt tom förutom på soffan och vardagsrumsbordet som ska till Graninge.

Och Vilka underbara barn jag har helt fantastiskt vad dem ställer upp och Crille så klart som oxå alltid är med och kånkar och bär!
Vi jobbade hela dagen ända fram till kl 21 sen köra i väg med alla grejer så jag var hemma kl 23.

Och fy f...n det är ledsamt idag jag kan inte skaka av mig känslan jag vet att jag ska men det är såå svårt.
Har gråtit mig igenom hela dagen men nu ska jag avleda mig med tv tittande.

Dem ringde från Graninge idag och berättade att mamma blivit mag sjuk! Stackars lilla mamma nu kommer hon att tjata länge om det, hon hatar att vara magsjuk och hon blir alltid det om någon annan är det.
Sista gången som hon var magsjuk var i januari det tjatade hon om enda fram till i juni. Så nu vi stå ut med det igen.
Dessutom hade lyckats att drälla lite på fina mattan........Stackars mamma.
Hoppas hon blir frisk fort.

Ha det gott nu alla vi hörs snart igen

Kommentera

Publiceras ej