Hej hej alla!

Ja nu är det verkligen nära!!
I morgon åker vi till Thailand.....
Såå skönt.

I dag var jag och Josephine på lunch med mamma på en resturant här i Huddinge det var faktiskt mysigt
Jag var lite orolig i början men det gick bra i alla fall.
Vi åt Thai mat och glass till efterrätt.
Mamma åt med mycket god aptit....

Hon var på ganska gott humör faktiskt men jösses vad hon mumlade på jag förstod inte hälften...? Mamma fick lite armband och örhängen av mig i bilen tillbaka till Graninge och hon blev så himla glad hon satte på sig alla armband och hon tyckte verkligen att hon var fin
:)

I bilen tillbaka tillbaka till Graninge så satt hon och skrattade som tusan men jag vet inte åt vad?
Men hon var glad i alla fall.
Det känns lite konstigt att lämna både mamma och mina stora barn så här länge men det ska samtidigt bli ganska skönt jag behöver verkligen det här eller vi behöver detta hela lilla familjen. 
Vi ska skypa med varandra då kommer det nog inte att kännas så lång tid tror jag? eller???

Nej nu ska jag fortsätta packa det sista,
 
Här kommer lite bilder.

Vi hörs snart igen

      

Dagen i bilder

Kommentera

Publiceras ej