Hej våren!!
Eller inte, fy vad det blev kallt, jag blir jätte besviken, först nästan försommar värme sen slog det om och blev jätte kallt usch nästan höst kallt??!!
Då himla himla tråkigt!.....

Men jag får ju min värme snart.......
Thailand here we come......

Vi haft lite middag hemma i lördags och alla barn kom även svärfar och Kicki, det blev jätte mysigt vi åt thai mat och drack Singa öl.

Väldigt mysig men nu för tiden så är det alltid någon som saknas ALLTID!!......
Lilla mamma så klart. Det känns väldigt tråkigt jag ville att mamma skulle vara med men vi vet ju att hon blir orolig och väldigt stökig efter därför avstod vi,

Men på söndagen var jag till mamma och åt middag med henne, vi hade thai mat kvar så jag tog med det och vi åt tillsammans , det var mysigt vi fick sitta vid ett eget bord bara mamma och jag.
Till efterrätt åt vi tårtan som Josephine bakat.
Mamma hon mös kan jag tala om för fullt ;))

Sen tog vi en promenad men det var mindre mysig för det är så j....a kallt

Så i morgon ska jag åka till mamma igen för sen dröjer det

Så vi hörs smart igen kram på er


 

Mamma och jag har en trevlig middag med göd tårta som Josephine gjort


Kommentera

Publiceras ej