Jag vet inte riktigt vad jag skriva!
Men jag skriver lite ändå,

Jag pratade med mammas bror i helgen han berättade att han varit och hälsat på och dem hade haft det trevligt. Han berättade att när han gick in i mammas rum för att hämta sin jacka så passade mamma på att försvinna! När han gick tillbaka till köket för att säga hejdå var hon inte kvar?
Han började att leta överallt på båda sidorna men kunde inte hitta henne. Han var tvungen att ta hjälp av personalen för att leta och det slutade med att dem hittade henne i ett av de andra boendes rum sittandes med en burk kakor i handen helt ensam och mumsade......vad säger man??
Dem frågade vad hon gjorde så klart och hon svarade så glatt att hon satt och åt på kakor hon frågade gladeligen om dem ville smaka!
Min morbror sa att det var någon annans kakor men det tyckte inte mamma! För här bjuder dem minsann. Hon sa
Nej nej alla får ta det är så.
Ja vad säger man som sagt.

Min fina dotter var hos mig igår hon kom med semlor hon är så gullig. Vi kom in på att prata om mamma hon sa att hon tycker verkligen inte om att åka längre och besöka mamma
för det är för jobbigt psykiskt. Jag blir jätte ledsen så klart när hon säger så men samtidigt förstår jag henne för det är jobbigt. Hon vill komma ihåg mormor som hon var innan hon blev så himla borta. Fy f...n va hårt, det är nog jätte jobbigt för henne så klart och även för mig.

Jag hoppas att jag orkar ett tag till i alla fall jag får lov att ta lite pauser men jag kommer nog åka till mamma inte finns mer.

Ja nu blev set lite skrivet om mamma ändå det bara bubblade ut!!

Så mina vänner vi hörs snart igen

Kommentera

Publiceras ej