Hej Alla!

I går ringde mamas sjuk sköterska och berättade att mamma äntligen lugnat ner sig efter jul aftonens alla timmar borta från graninge :(
Jag känner mig så delaktig i hur hon har mått ända fram till nu, <men jag trodde faktiskt att hon skulle må bra av det???
Nu vet vi bättre

Skönt att mamma är lugnare i alla fall, det är huvudsakeken.

Jag ska försöka åka förbi imorgon innan våra gäster kommer.

Ha en jätte trrevlig trettondags afton.

Förresten något roligt!!
I morgon får vi besked om vi kommer till Thailand denna gång kanske det blir 45 dagar för mig o killarna och 30 för Peter. Det låter inte helt felneller hur???



1 kommentarer

Melissa

06 Jan 2012 10:05

Hej! Kikade in,vilken fin blogg du har.:)



Guuud så härligt att åka till Thailand!

Låter inte alls helt fel!



Tror inte jag har bilder på Snowie.. men kan kolla ed min bror. (svarade också i min blogg)



Kramar!

Kommentera

Publiceras ej