Hej Alla!

Tack för alla fina svar och allt stöd Tack Ni är mina fina stötte pelare.
Att få skriva av sig så här är det bästa för mig man får ur sig tankar man inte trodde man hade eller har.

Jag var hos mamma i onsdags efter att jag övningskört med min son vi var där i en timme ca, hon sov när vi kom men sen vaknade hon och vi tog en fika, hon blir så himla glad över att min stora son Victor kommer det känns väldigt bra för under hennes"sista friska tid" var hon lite avig mot honom innan vi förstod att hennes sjukdom börjat, misstänksam och lite jävlig helt enkelt det var inte roligt.

På julafton för 3 år sedan köpte hon julklappar till alla men inte till honom hon skyllde på att han är stor! Men min dotter fick julklapp och hon är 2 år äldre!!

Ja det visste vi inte då som sagt.
Men det vet vi NU.

Mammas sjukdom började att smyga sig på strax innan hon fyllde 60 år har vi förstått nu.

I morgon ska jag försöka hitta en tid för permanent till mamma här i Huddinge skulle egentligen gått till min gamla frisör men känner att det känns fel av olika anledningar.


Så mina läsare vi hörs igen i morgon

Sov Gott



Jag & Alicia i Maj.

Kommentera

Publiceras ej