Hej på Er igen mina fina.

Vi åkte till mamma efter att vi lämnat Loois hos Anna, killarna tycker inte att det är roligt att följa med till mamma, jag tror att dem tycker att det är otäckt att se förändringen som blivit!! Jag har full förståelse för det
Dem har haft en jätte fin kontakt med sin mormor, det är nog jätte jobbigt för dem:(
Jag tänker inte tvinga dem för att dem blir ledsna och oroliga och får mardrömmar.

Det gick i alla fall bra hos mamma hon blev jätte glad när hon såg mig komma, hon blir som en liten flicka faktiskt börjar att vinka och ler med hela ansiktet.
Vi tog en promenad tillsammans först tyckte hon att det var kallt men sen blev det skönt

Hon pratar jätte mycket när vi är ute och går och hälsar på alla som går förbi en del hälsar tillbaka andra går vidare. Det är konstigt vilken moderlig känsla man får! Jag kan bli irriterad när dem inte hälsar tillbaka! Jag tycker att man kan bjuda på det men det tycker tydligen inte alla!!

Jag märker hur det snurrar i mammas huvud hon kan prata om en sak sen går vi förbi en kotte eller vad som helst så väver hon in den I samtalet typ
Åh så låg det kottar på bordet man kan ha dem med sen finns det gula blommor. Då kommer Stefan också han kommer ofta!!
Allt detta kan komma samtidigt? Helt oförståligt det är bara att hänga med och prata på.
Min mammas föredetta var och hälsade på för en tid sedan och han förstod inte ett dugg! Han frågade mig hela tiden om jag förstår henne, men det gör inte jag heller längre.

Efter promenaden när vi kom tillbaka till Graninge så hade dem bakat äppel paj det passade jätte bra, för vi skulle ju åka och lämna mammas Kina matta på kemtvätt så då passade vi på att avsluta och det var inga problem.
Det var lördagen det.
Vi hörs snart igen ;)

Kommentera

Publiceras ej